mBank rusza z przetargiem mediowym

mBank rusza z przetargiem na planowanie i zakup mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżetu klienta broni Mindshare Polska (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
mBank rusza z przetargiem mediowym

mBank rusza z przetargiem na obsługę mediową. Ma dotyczyć obsługi w zakresie planowania i zakup mediów zarówno offline, jak i online.

Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku nie odpowiedział nam wczoraj na szczegółowe pytania dotyczące tego procesu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mbank-jak-otworzyc-konto-bez-wychodzenia-z-domu,7170366300010113a ##

Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii tego banku zajmuje się Mindshare Polska. Agencja obroniła ten budżet ostatnio w 2018 roku, a pracuje dla niego nieprzerwanie od 2013 roku.

Obsługą reklamową kampanii mBanku zajmuje się agencja BBDO Warszawa.

mBank był w I kwartale br. drugim pod względem wydatków reklamowych - po ING Banku Śląskim - bankiem w Polsce. Przeznaczył na reklamę w mediach w tym okresie 27,4 mln zł.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]