SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank świętuje "osiemnastkę" osób z rocznika 2003 (wideo)

Startuje nowa kampania mBanku, skierowana do młodych z rocznika 2003, którzy w 2021 kończą 18 lat. Akcję przygotowały BBDO, Flota Filmowa i Mindshare.

Article

Osią działań i narracji będzie film - niespodzianka. Tym razem 7-sekundowe wideo ma charakter dokumentalny. Dominuje w nim kilka nastrojów - ciepły i nostalgiczny - związany ze wspomnieniami młodych z dzieciństwa, a także - energiczny, z duchem młodzieńczego szaleństwa, który odnosi się do marzeń i przyszłości bohaterów.

W komunikacji wykorzystano media społecznościowe - You Tube , Facebook, Instagram, Tik Tok i Snapchata.

Kampania będzie trwała cały rok a do kampanii głównej zostały przygotowane specjalne życzenia - 12 krótkich formatów video dla urodzonych w danym miesiącu roku.

Kampania została zrealizowana przez BBDO i agencję mediową Mindshare. Film wyreżyserował Miłosz Sakowski, muzykę stworzył Auer, za produkcję odpowiada Flota Filmowa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: mBank świętuje "osiemnastkę" osób z rocznika 2003 (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
No
Drętwe wyszlo. Ludzie fajni, ale za bardzo to wylukrowaly dziadersy od agencji/klienta.
0 0
odpowiedź