McDonald’s oficjalnym partnerem Open’er Festival

McDonald’s oficjalnie dołącza do grona partnerów Open’er Festival i zapowiada swoją strefę na terenie wydarzenia. - Nasze partnerstwo z Open'erem wynika z potrzeby bycia blisko naszych gości, dla których muzyka jest niezwykle ważna - mówi Jakub Strutyński, marketing field manager McDonald’s Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
McDonald’s oficjalnym partnerem Open’er Festival

Open’er Festival to jedno z największych wydarzeń muzycznych w Polsce, odbywające się w Gdyni. W tym roku na festiwalu, który odbędzie się w dniach 3-6 lipca na terenie Portu lotniczego Gdynia-Kosakowo obecni będą artyści światowego formatu, tacy jak: Dua Lipa, Doja Cat, Sam Smith, Foo Fighters czy Måneskin. Na scenie zawitają także reprezentanci polskiej areny muzycznej, wśród nich między innymi: Kwiat Jabłoni, Kacperczyk, PG$, Rubens i OKI. 

McDonald's jako partner festiwalu organizuje na Open'er Festival interaktywną strefę Maka. Pojawi się tam nowość - limitowane McFlurry festiwalowe dostępne wyłącznie na Open’erze oraz atrakcyjne, limitowane niespodzianki, które będą dodawane do zamówień. Przestrzeń odwiedzą także znani influencerzy, których marka zaprosiła do współpracy.

- Open'er Festival to jeden z najpopularniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Cieszymy się, że dołączamy do niego, aby po raz pierwszy pojawić się na tego typu wydarzeniu. Nasze partnerstwo z Open'erem wynika z potrzeby bycia blisko naszych gości, dla których muzyka jest niezwykle ważna. Jako marka jesteśmy otwarci na nowe. Zależy nam na budowaniu pozytywnych relacji i doświadczeń, dlatego w naszej strefie festiwalowicze będą mieli szansę spróbować nowego produktu, zdobyć atrakcyjne gadżety oraz stworzyć niezapomniane chwile. Wszystko w myśl siły i obietnicy Złotych Łuków: make delicious, feel good moments easy for everyone - zaznacza Jakub Strutyński, marketing field manager McDonald’s Polska. 

W ramach obecności marki na Open’er Festival zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online i oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją strefy marki zajęła się Papaya Films. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style