SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska

Michał Arament, dotychczasowy senior marketing manager, od sierpnia obejmie stanowisko head of marketing department w polskim oddziale McDonald’s. Zastąpi Tomasz Dębowskiego, który został wiceprezesem i szefem marketingu McDonald's w Niemczech.

Michał Arament, fot. materiały prasoweArticle

Michał Arament związany jest z McDonald's Polska od dwóch lat. Jako senior marketing manager odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych i produktowych Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family.

W nowej roli szefa marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s.

Przed dołączeniem do McDonald’s pracował w firmie Unilever (marki Knorr, Algida czy Lipton i Saga) oraz Pepsico, gdzie zarządzał kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew) osiągając w tym czasie rekordowo wysokie udziały rynkowe.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Arament zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Tomasza Dębowskiego, który po blisko 5 latach awansował w europejskich strukturach firmy i obejmie stanowisko vice president and chief marketing officer McDonald’s w Niemczech.

- Gratuluję Michałowi awansu. Po dwóch latach pracy w McDonald’s Polska Michał jest znakomicie przygotowany do objęcia stanowiska dyrektora marketingu. Jego doświadczenie i osiągnięcia w pracy nad sprawdzonymi platformami, na które stawiamy i znajomość marki, jest gwarantem stabilnego rozwoju naszej marki. Jednocześnie gratuluję Tomaszowi Dębowskiemu awansu w strukturach europejskich. To dowód, że sukcesy naszego rynku są dostrzegane przez nasz globalny system - komentuje Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

 

Dołącz do dyskusji: Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
Niech od razy wybierze inny dom mediowy do obslugi
odpowiedź
User
Ten co wie
Niech od razy wybierze inny dom mediowy do obslugi

OMD jest super.
odpowiedź
User
mj
Gratulacje i powodzenia!
odpowiedź