SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MEC rozwija ofertę konsultingu strategicznego pod marką Syntax, szefem Tomasz Fochtman

Dom mediowy MEC uruchamia nową komórkę pod marką Syntax, która będzie zajmować się doradztwem strategicznym. Na jej czele stoi Tomasz Fochtman, managing partner MEC odpowiedzialny za strategię i innowacje.

Syntax to komórka konsultingowa zajmująca się doradztwem oraz wdrażaniem projektów, które mają na celu lepsze wykorzystanie danych do podejmowania decyzji marketingowych. Syntax tworzy projektowe zespoły korzystając z zasobów MEC i GroupM.

- Coraz więcej osób zarządzających marketingiem poszukuje odpowiedzi na pytania o nowe możliwości rozwoju biznesu w cyfrowej rzeczywistości, a także o sens i możliwości wykorzystania nowych źródeł danych. Planowanie marketingowe odbywa się dziś w coraz krótszych cyklach, marketerzy chcą na bieżąco śledzić rynkowe zmiany i efekty swoich działań. W tej rzeczywistości misją Syntax jest bycie partnerem, który dostarczy im rekomendacje działań i komplet narzędzi do ich weryfikacji, a następnie wdroży rekomendowaną strategię - mówi Tomasz Fochtman, szef Syntax.

Typowe projekty Syntax wykorzystują m.in audyty procesów marketingowych i wykorzystania danych, badania konsumenckie, projekty analityczne do ciągłego wyznaczania wpływu marketingu na biznes (tzw. measurement frameworks) czy wreszcie wdrażanie technologii (np. DMP czy dashboardy) pomagających klientom na bieżąco analizować wpływ różnych zmiennych na ich marki czy sprzedaż.

Syntax realizuje projekty dla klientów w Polsce, CEE oraz w regionie południowej Europy na rynkach takich jak Włochy, Hiszpania czy Portugalia.

Dołącz do dyskusji: MEC rozwija ofertę konsultingu strategicznego pod marką Syntax, szefem Tomasz Fochtman

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tzc
Ten "konsulting" w domu mediowym ma tyle wspólnego ze strategią, co szybkie pożyczki z "życiem po swojemu". Ktoś tu się serio przejął własną marketingową papką.
odpowiedź