MEC zdobył budżet mediowy Calzedonii

Dom mediowy MEC rozpoczyna obsługę budżetu mediowego firmy Calzedonia. W marcu ruszy jej pierwsza kampania telewizyjna.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa Calzedonii, firmy produkującej bieliznę, rozpocznie się w marcu. Akcja obejmie wszystkie główne stacje oraz kanały tematyczne. Za planowanie i zakup czasu reklamowego na jej potrzeby odpowiada dom mediowy MEC.

Nadchodząca kampania to pierwsza akcja reklamowa Calzedonii w telewizji. Firma nie korzystała wcześniej z usług domu mediowego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady