Media Expert i Euro RTV AGD najmocniej reklamowane, w dół Biedronka i Neonet (Top10)

W ub.r. markami najmocniej reklamowanymi w mediach pozainternetowych były Media Expert, Euro RTV AGD i Lidl, a wydatki Allegro w tym zakresie zwiększyły się o ponad 50 proc. Spadki zanotowały natomiast Biedronka, Neonet i T-Mobile - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Media Expert i Euro RTV AGD najmocniej reklamowane, w dół Biedronka i Neonet (Top10)

Marką, która wydała w 2021 roku najwięcej na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) był Media Expert – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów).Na jej wsparcie wydano 1,04 mld zł, czyli 26,4 proc. więcej niż w 2020 roku.

Pozycja wicelidera należy do brandu Euro RTV AGD – jego reklamy w mediach warte były 986,4 mln zł, 36,7 proc. więcej niż rok temu. Podium zamyka marka Lidl z wydatkami w kwocie 877,6 mln zł – wyższej rok do roku o 3,1 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wydatki-reklamowe-aflofarm-liderem-wzrosty-terg-ferrero,7170046270220417a ##

Na reklamy marki Kinder (Ferrero) przeznaczono 483,8 mln zł (wzrost o 29 proc.), a na reklamy Neonet AGD RTV - blisko 434 mln zł (spadek o 7,9 proc.).

Wydatki reklamowe sieci sklepów Biedronka (należącej do Jeronimo Martins Polska) wyniosły 339,6 mln zł (po spadku o 13,2 proc.), Kauflandu - 277,1 mln zł (wzrost o 2,8 proc.), Plusa (Polkomtel) – 264,9 mln zł (wzrost o 2,7 proc.), T-Mobile – 262,5 mln zł ( spadek o 2,6 proc.), a Allegro – 242,6 mln zł (w górę o 50,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej