SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Group z obsługą mediową Ministerstwa Rolnictwa

Agencja Media Group wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na obsługę mediową jego kampanii w prasie i w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie firmy, jak Sigma Bis i Biuro Reklamy Gazet Lokalnych.

fot. Shutterstock.comArticle

Przetarg Ministerstwa Rolnictwa dotyczył usług zakupu przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej (prasa ogólnopolska, regionalna oraz lokalna; format: 1 strona, 1/2 strony, insert do gazet) oraz na portalach internetowych (wersja: desktopowa, mobilna; typ reklamy: baner główny/billboard, wideoboard, rectangle/box śródtekstowy) na potrzeby kampanii realizowanych przez resort.

Oferty w nim złożyły: Sigma Bis (z ceną 1,29 mln zł), Media Group (z ceną 1,21 mln zł), Biuro Reklamy Gazet Lokalnych (1,26 mln zł) i Euvic Media. Ceny zaproponowanej przez tę ostatnią agencję resort nie podaje, bo agencja nie zgadza się na jej upublicznienie uzasadniając to tajemnica przedsiębiorstwa. Oferta Euvic Media i tak została odrzucona przez Ministerstwo Rolnictwa ze względu na "rażąco niską cenę".

Ministerstwo najwyżej oceniło ofertę Media Group i to z tą agencją zawrze umowę.

Ta realizowana będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb resortu na podstawie składanych zamówień na zakup powierzchni reklamowej w prasie drukowanej lub danym portalu/serwisie internetowym. Ma zostać zawarta na 8 tygodni.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Media Group z obsługą mediową Ministerstwa Rolnictwa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Focus
Gdzie są ci co obstawiali Sigmę
odpowiedź