Media Group zajmie się obsługą 3 mln zł budżetu mediowego BGK

Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową decydując się na współpracę z Media Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy z tą agencją mediową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Media Group zajmie się obsługą 3 mln zł budżetu mediowego BGK

W mediowym przetargu BGK brały udział - oprócz zwycięskiego Media Group - także: Value Media (Group One), Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska), Effective Media Solutions, ClickAd Interactive, Mastermind Media, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz wspólnie Octopus Media i Octopus Warsaw, czyli MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw.

Każda z agencji miała zaproponować w złożonej ofercie miesięczny ryczałt za gotowość do realizacji zadań, w tym zakupu mediów (bez kosztu ich zakupu) oraz przygotowania i realizacji strategii promocji dla poszczególnych projektów.

Value Media zaproponowało 1 968 zł, MullenLowe – 1230 zł, a Vizeum – 36,9 tys. zł. ClickAd Interactive, Mastermind Media i Media Group zaproponowały stawki miesięczne po 0,01 zł, Effective Media – 0,04 zł, a Fabryka Komunikacji Społecznej – 0,0123 zł.

Budżet na tzw. zamówienie podstawowe wynosi 3 mln zł brutto, zaś na zamówienie w ramach prawa opcji - dodatkowe 7 mln zł.

Współpraca przez rok

Media Group będzie zajmować się zakupem powierzchni reklamowej w prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych, w social mediach oraz zakupem czasu reklamowego w radiu i tv. Będzie też odpowiadać za współpracę z influencerami i zakup powierzchni reklamowych na blogach. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie oraz realizacja strategii promocji, w tym przygotowanie media planu kampanii reklamowych, zaproponowanie doboru mediów wraz z uzasadnieniem oraz określeniem wysokości budżetu.

W ramach współpracy agencja będzie też świadczyć dla BGK usługi doradcze w zakresie wyboru najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych oraz organizować raz na kwartał szkolenia na temat nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach itd. Za te wszystkie działania agencja otrzyma wynagrodzenie w postaci miesięcznego ryczałtu za gotowość do realizacji działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]