SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom: nowy szef digital analytics na region EMEA

Dom mediowy MediaCom zatrudnił Maxa-Philippa Deitmera na stanowisko szefa digital analitycs na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

Deitmer będzie odpowiedzialny za wsparcie regionalnych i lokalnych klientów w wyborze, tworzeniu i optymalizacji rozwiązań z zakresu website-analytics oraz integrację tych rozwiązań w całościowe raporty.

Deitmer ma wspierać Olivera Gertza (dyrektor MediaCom Interaction EMEA) oraz współpracować z centralnym i lokalnymi zespołami agencji w regionie nad rozwojem kompetencji firmy w zakresie digital analytics. Bedzie on pracował również jako project consultant dla lokalnych zespołów MediaCom, odpowiedzialny za dostarczanie projektów, wybór i tworzenie prawidłowych narzędzi oraz opracowywanie raportów analitycznych.

Deitmer spędził dwa lata jako szef site analytics na Europę w firmie Expedia, a ostatnio pracował w firmie SapientNitro.

Dołącz do dyskusji: MediaCom: nowy szef digital analytics na region EMEA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl