MediaCom: nowy szef digital analytics na region EMEA

Dom mediowy MediaCom zatrudnił Maxa-Philippa Deitmera na stanowisko szefa digital analitycs na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

km
km
Udostępnij artykuł:

Deitmer będzie odpowiedzialny za wsparcie regionalnych i lokalnych klientów w wyborze, tworzeniu i optymalizacji rozwiązań z zakresu website-analytics oraz integrację tych rozwiązań w całościowe raporty.

Deitmer ma wspierać Olivera Gertza (dyrektor MediaCom Interaction EMEA) oraz współpracować z centralnym i lokalnymi zespołami agencji w regionie nad rozwojem kompetencji firmy w zakresie digital analytics. Bedzie on pracował również jako project consultant dla lokalnych zespołów MediaCom, odpowiedzialny za dostarczanie projektów, wybór i tworzenie prawidłowych narzędzi oraz opracowywanie raportów analitycznych.

grafika

Deitmer spędził dwa lata jako szef site analytics na Europę w firmie Expedia, a ostatnio pracował w firmie SapientNitro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana