SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom triumfuje na 2012 Global Festival of Media Awards

MediaCom został wyróżniony tytułem agencji roku na 2012 Global Festival of Media Awards. Dom mediowy zdobył pięć nagród, a jego praca dla norweskiego Anti-Rasism Centre została wybrana najlepszą kampanią roku.

MediaCom triumfuje na 2012 Global Festival of Media Awards

Podczas ceremonii w szwajcarskim Montreux w imieniu MediaCom nagrodę "Agency Network of the Year" odebrał Stephen Allan, prezes i dyrektor wykonawczy MediaCom Worldwide. Takim samym tytułem agencja została wyróżniona także w 2010 roku.

MediaCom został wyróżniony za swoje działania dla Hasbro (najlepsza targetowana kampania), GlaxoSmithKline (najlepsza skuteczność), norweskiego Anti-Racism Centre (kampania roku, najlepsza strategia komunikacyjna, najlepsza kampania "public service") oraz The Coalition for Mine Free Israel (najlepsza kampania eksperymentacyjna).

W sumie na krótkiej liście Festival of Media Awards znalazło się 27 kampanii MediaCom w 14 różnych kategoriach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MediaCom triumfuje na 2012 Global Festival of Media Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl