SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medialny budżet Coty do wzięcia

Firma Coty przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów w USA.

Według nieoficjalnych źródeł, o medialny budżet międzynarodowego giganta kosmetycznego walczą trzy domy mediowe, w tym dotychczas obsługujący firmę OMD (należący do Omnicom Group) i Maxus (WPP Group). Nie jest znana nazwa trzeciej agencji, a ostateczne rozstrzygnięcie ma zapaść w lipcu.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku firma wydała na promocję w amerykańskich mediach 112 milionów dolarów, w porównaniu do 140 milionów dolarów w roku 2007.

W marcu bieżącego roku Coty dokonało przeglądu swoich medialnych zobowiązań również na rynku brytyjskim, gdzie zdecydowało się na ponowne powierzenie swojego budżetu domowi mediowemu OMD. Tam w finałowej fazie przetargu również uczestniczył Maxus.

źródło: Adweek

  • Więcej informacji:
  • Coty
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Coty do wzięcia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl