SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medialny budżet Coty do wzięcia

Firma Coty przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania izakupu mediów w USA.

Według nieoficjalnych źródeł, o medialny budżet międzynarodowegogiganta kosmetycznego walczą trzy domy mediowe, w tym dotychczasobsługujący firmę OMD (należący do Omnicom Group)i Maxus (WPP Group). Nie jest znana nazwa trzeciejagencji, a ostateczne rozstrzygnięcie ma zapaść w lipcu.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że wubiegłym roku firma wydała na promocję w amerykańskich mediach 112milionów dolarów, w porównaniu do 140 milionów dolarów w roku2007.

W marcu bieżącego roku Coty dokonało przegląduswoich medialnych zobowiązań również na rynku brytyjskim, gdziezdecydowało się na ponowne powierzenie swojego budżetu domowimediowemu OMD. Tam w finałowej fazie przetargurównież uczestniczył Maxus.

źródło: Adweek

  • Więcej informacji:
  • Coty

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Coty do wzięcia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl