MediaMarkt sprzedaje reklamy w sklepie internetowym

Sieć elektromarketów MediaMarkt wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję reklam sponsorowanych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
MediaMarkt sprzedaje reklamy w sklepie internetowym
fot. materiały prasowe

Oferowane przez MediaMarkt reklamy sponsorowane są oparte na rozwiązaniu zwiększającym widoczność produktów na ostatnim etapie tzw. lejka zakupowego, czyli gdy klient jest już nastawiony na zakup. Proces wyświetlania wyników staje się zindywidualizowany dla każdego klienta, w zależności od jego zainteresowań zakupowych.

Opcja jest skierowana przede wszystkim do producentów i dostawców urządzeń będących w ofercie sklepu internetowego MediaMarkt.

- Ten dodatek nie tylko zapewnia nieocenione wsparcie dla naszej współpracy z dostawcami, ale także przybliża nas do naszych klientów. Dzięki nowym możliwościom MediaMarkt w Polsce umacnia swoją pozycję lidera w nowoczesnym, zorientowanym na klienta marketingu internetowym w branży. To rozwiązanie odzwierciedla rosnący trend wśród znanych światowych i europejskich sprzedawców detalicznych - przekonuje Snjezana Bandner, szefowa MediaMarkt Saturn Polska.

- Dołączenie Polski jako kolejnego kraju oferującego rozwiązania Retail Media i bycie pierwszym graczem na polskim rynku, który je wdrożył to ważny krok w dalszym rozwoju naszej działalności na poziomie międzynarodowym. Dzięki współpracy w obszarze rozwoju e-commerce, cała nasza grupa może rozbudowywać swoje możliwości, aby zaproponować klientom ofertę, która będzie najlepiej dopasowana do ich potrzeb i oczekiwań  - dodaje Torsten Ahlers, dyrektor zarządzający Media-Saturn Marketing.

Sklep internetowy MediaMarkt jest jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce. W lutym br. odwiedziło go 11,44 mln użytkowników, spędzając średnio po 6 minut i 9 sekund (według badania Mediapanel).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu