SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w październiku ub.r. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „CKM”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2016 roku wyniosła 39 786 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 6,69 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 27,75 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 26 166 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które przed rokiem było czwarte. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 7,61 proc. do 20 142 egz.

Na kolejną lokatę spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 31,68 proc. do 17 120 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.

Sprzedaż ogółem wrześniowo-październikowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 6 901 egz., po spadku względem trzeciego numeru o 16,52 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego 2015 roku.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w październiku 2016 r. poszedł w dół o 4,67 proc. do poziomu 20 362 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

88 215

39 786

39 786

98 475

42 637

42 637

-6,69%

Playboy

57 987

26 166

26 166

68 000

36 416

36 216

-27,75%

Logo

66 000

21 541

20 142

70 000

25 337

21 801

-7,61%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

39 994

17 120

17 120

53 000

25 123

25 059

-31,68%

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

24 001

6 901

6 901

40 013

10 012

8 267

-16,52%

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

36 748

20 824

20 362

41 003

21 749

21 359

-4,67%

W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM” - było to 22,26 proc. Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 6,38 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

88 215

39 786

39 786

88 295

42 856

42 856

-7,16%

Playboy

57 987

26 166

26 166

57 988

29 781

29 781

-12,14%

Logo

66 000

21 541

20 142

54 000

25 966

20 517

-1,83%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

39 994

17 120

17 120

41 994

22 021

22 021

-22,26%

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

24 001

6 901

6 901

-

-

-

-

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

36 748

20 824

20 362

36 478

19 692

19 140

6,38%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ed
to za roczek te infantylne pisemka kończą żywot ?
odpowiedź
User
Daniel
CKM ogromny spadek, ale nic dziwnego. Miałem styczność z numerem 12/2016 i poziom infantylności, jak to określił kolega wyżej, jest niebotyczny. W pewnym utworze Mesa jest taki wers: "CKM ma fajne dupy, ale nas nie śmieszy". Nic interesującego. Nic dziwnego, że jest coraz mniej mężczyzn chcących wydać na to "coś" pieniądze.

Na półce leży natomiast Playboy 12/2016, niestety nie było jeszcze na niego czasu...
odpowiedź