SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół

W lutym 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Logo”, a najwięcej straciło „CKM”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 51 814 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była wyższa o 7,38 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 15,96 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 832 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 8,36 proc. do 26 219 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei na czwarte miejsce spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,79 proc. do 20 116 egz.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. poszedł w dół o 3,49 proc. do poziomu 22 155 egz.

Wirtualnemedia.pl

luty

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

95 280

51 814

51 814

98 160

48 252

48 252

7,38%

Playboy

66 987

29 832

29 832

70 000

35 497

35 497

-15,96%

Logo

59 000

27 728

26 219

64 000

26 364

24 197

8,36%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

47 993

20 116

20 116

60 000

26 437

26 397

-23,79%

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

42 996

22 407

22 155

42 470

25 365

22 957

-3,49%

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich pochwalić się mógł „Men's Health” - było to 6,39 proc.

Największy spadek, wynoszący 6,94 proc., odnotował tutaj „Playboy”.

Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zmalał tutaj o 16,11 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

95 280

51 814

51 814

95 500

48 701

48 701

6,39%

Playboy

66 987

29 832

29 832

66 993

32 057

32 057

-6,94%

Logo

59 000

27 728

26 219

55 000

27 298

24 997

4,89%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

47 993

20 116

20 116

50 975

20 762

20 762

-3,11%

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

42 996

22 407

22 155

41 988

27 208

26 410

-16,11%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl