„Men’s Health” na czele pism męskich w 2014 roku, „CKM” ostro w dół

W 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Men’s Health” na czele pism męskich w 2014 roku, „CKM” ostro w dół

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2014 roku wyniosła 56 497 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 3,56 proc.

Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 8,16 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 40 786 egz.Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18,84 proc. do 31 304 egz.Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 12,55 proc. do 27 195 egz.Natomiast wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w ub.r. wyniosła 24 543 egz., po spadku o 12,55 proc.Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 4,88 proc. do poziomu 13 278 egz.

W grudniu 2014 roku nowym liderem wśród pism męskich (po awansie z miejsca trzeciego - był „Playboy”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2013 roku zwiększyła się o 25,39 proc. do 57 997 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na drugie miejsce z pierwszego spadł „Men's Health” (49 843 egz.; spadek o 7,11 proc.). Na podium znalazło się jeszcze „CKM” (45 014 egz.; w dół o 14,06 proc.), które rok wcześniej było drugie.Natomiast największy spadek odnotowało tutaj „Logo” - było to 29,41 proc. do 21 724 egz.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem