Ponad milion odtworzeń koncertu Bass Astral x Igo w ramach „Męskiego Grania w domu”

Niedzielny koncert Bass Astral x Igo emitowany w internecie w ramach cyklu „Męskie Granie w domu” na żywo w szczytowym momencie oglądało 120 tys. osób, a w ciągu doby zanotował 1 mln odtworzeń. Mniejszą oglądalność miały koncerty Króla i Sorry Boys.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jak poinformowała Grupa Żywiec, transmisję koncertu Króla w szczytowym momencie śledziło 50 tys. widzów, a przez dobę wyświetleń było ponad 400 tys. Natomiast występ zespołu Sorry Boys, który zainaugurował „Męskie Granie w domu”, zgromadził kilkudziesięciotysięczną widownię.

Cykl „Męskie Granie w domu” ruszył w niedzielę 29 marca, koncerty są transmitowane na profilach społecznościowych Męskiego Grania i grupy Onet (m.in. Onetu Onet Kultura i Plejady) oraz na stronie głównej Onetu.

Koncerty odbywają się w domach artystów, są realizowane zgodnie ze standardami bezpieczeństwa związanymi z epidemią, produkcją transmisji zajmuje się Grupa ATM.

Bella z Sorry Boys ma dla Was niespodziankę! Już jutro o godz. 20.30 zagra dla Was koncert :) To pierwsze wydarzenie z cyklu „Męskie Granie w domu”. Będziecie z nami? Opublikowany przez Plejada.pl Sobota, 28 marca 2020

W trakcie koncertów promowana jest zbiórka na Siepomaga.pl na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią. Grupa Żywiec przekazała na to 1 mln zł.

W kolejnym koncercie z cyklu „Męskie Granie w domu” w czwartek 9 kwietnia wystąpi Daria Zawiałow.

Za koncepcję, kreację i komunikację koncertów odpowiadają agencje Feeders Agency, 2012 Agency wraz z agencją Live, która zajmuje się też kreację artystyczną i produkcją wydarzeń. Media do kampanii promującej koncety kupuje Starcom, a za PR odpowiada agencja Hope.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zywiec-kampania-jak-teraz-z-koronawirus,7170722871801473a ##

Grupa Żywiec od 2010 roku organizuje latem cykl koncertów Męskie Granie. Towarzyszy temu kampania reklamowa, na potrzeby której największe gwiazdy trasy przygotowywały piosenkę, w ub.r. Katarzyna Nosowska, Igo, Krzysztof Zalewski i Organek nagrali singiel „Sobie i Wam”.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. Onet.pl zanotował 17,17 mln użytkowników, 1,49 mld odsłon oraz 24 minuty i 45 sekund przeciętnego dobowego czasu korzystania przez internautę, a wszystkie strony i aplikacje Ringier Axel Springer Polska miały 21,22 mln odwiedzających, 2,18 mld odsłon oraz 22 minuty i 4 sekund średniego dobowego czasu korzystania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"