SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mets obronił budżet mediowy Wawelu

Firma Wawel, producent słodyczy zakończyła przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Wybrała Mets działający w ramach domu mediowego Wavemaker (GroupM), z którym pracowała w tym zakresie poprzednio - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg Wawelu na obsługę mediową trwał od stycznia br. Firma w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdziła sfinalizowanie przetargu. Poinformowała, że w wyniku jego rozstrzygnięcia zdecydowała się kontynuować współpracę z agencją Mets, która dotychczas zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do jej kampanii.

Udało nam się ustalić, że w przetargu Mets pokonał czterech konkurentów. Ich nazw Wawel nie zdradził. Nie udzielił nam też informacji, na jak długo zawarł nową umowę z wybraną agencją.

Wawel nie ujawnia szczegółów dotyczących przetargu. Nie podaje liczby i nazw uczestniczących w nim agencji ani terminu jego rozstrzygnięcia.

Mets obronił budżet tego klienta wiosną ub.r. pokonując w nim pięciu konkurentów. Umowa z Mets została wówczas podpisana do końca 2018 roku, z możliwością ewentualnego przedłużenia.

Dołącz do dyskusji: Mets obronił budżet mediowy Wawelu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl