Michael Ferro odchodzi z funkcji prezesa Tronc, na jego miejsce Justin Dearborn

Michael Ferro, obecny prezes amerykańskiego wydawnictwa Tronc zapowiedział odejście ze stanowiska. Nie podał przyczyn swojej decyzji, nie ujawnił też dalszych planów zawodowych. Nowym szefem Tronc zostanie Justin Dearborn, obecny dyrektor wykonawczy wydawnictwa.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O swoim odejściu Michael Ferro poinformował w komunikacie podkreślając, że podczas kierowania wydawnictwem Tronc udało mu się wzmocnić firmę zarówno od strony finansowej, jak i pod względem poprawy jakości dziennikarstwa.

Tronc funkcjonuje na rynku od 2016 r., wcześniej było to wydawnictwo Tribune Publishing założone w 1847 r. W portfolio wydawcy są takie tytuły jak „Chicago Tribune” oraz „New York Daily News”. W lutym br. Tronc sprzedał za 500 mln dol. niektóre ze swoich gazet, z których najbardziej znany jest „Los Angeles Times”.

Ferro został prezesem Tronc w 2016 r., wcześniej przez 5 lat kierował wydawnictwem Wrapports. Jest też większościowym udziałowcem Tronc. Zapowiadając odejście ze stanowiska menedżer nie zdradził jakie są jego dalsze plany zawodowe. Na miejscu Ferro na fotelu prezesa Tronc pojawi się Justin Dearborn, który dotąd pełnił funkcję dyrektora wykonawczego wydawnictwa.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu