Michał Cabaj, Łukasz Matyla i Paweł Witek na nowych stanowiskach w Škoda Polska

Michał Cabaj objął stanowisko dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda, Łukasz Matyla - kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM, a Paweł Witek – kierownikiem ds. digitalizacji w Škoda Polska (Volkswagen Group Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Michał Cabaj, dotychczasowy kierownik zespołu komunikacji i CRM Škoda został nowym dyrektorem działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda. Jednym z zakresów jego działania na tym stanowisku będzie zarządzanie procesem rozwoju sieci w erze coraz większej dominacji digitalizacji oraz usług online.

grafika

Z marką Škoda związany jest od ośmiu lat. W tym czasie pełnił funkcje m.in. kierownika ds. PR oraz kierownika ds. komunikacji i CRM.

Matyla kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM

Na stanowisku kierownika zespołu ds. komunikacji i CRM zastąpił go Łukasz Matyla, pełniący dotychczas funkcję kierownika ds. digitalizacji. Do jego nowych obowiązków będzie należała koordynacja prac zespołów komunikacji oraz CRM. Matyla będzie odpowiedzialny m.in.: za zapewnienie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji, stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach komunikacji medialnej oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych marki Škoda.

Łukasz Matyla związany jest z marką Škoda od pięciu lat.

Paweł Witek kierownikiem ds. digitalizacji

Stanowisko kierownika ds. digitalizacji objął z kolei Paweł Witek, pracujący dla marki Škoda w Polsce od pięciu lat. Przed promocją na stanowisko kierownika pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki Škoda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem