Michał Matysik: z GroupM do MullenLowe MediaHub

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Michał Matysik obejmując stanowisko digital performance managera. Wcześniej pracował w GroupM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Matysik: z GroupM do MullenLowe MediaHub

Michał Matysik z rynkiem digital związany jest od ponad 7 lat. W tym okresie, pracował po stronie sieci afiliacyjnej oraz zajmował się m.in. wykorzystaniem danych i technologii w realizacjach digitalnych. W ostatnim czasie związany był z GroupM gdzie specjalizował się w działaniach performance dla klientów takich jak, Castorama, Play czy Sony.

Dołączenie Michała Matysika do zespołu MullenLowe MediaHub jest kolejnym krokiem w realizacji nowej strategii domu mediowego, rozpoczętej na początku roku wraz z dołączeniem do agencji Jakuba Bieńkowskiego na stanowisku group chief digital officera.

- Wiemy że mamy silne kompetencje w zakresie digital, teraz chcemy aby zostały one zauważone przez rynek, dlatego też w 2020 zamierzamy mocniej powalczyć na rynku klientów stricte digitalnych. Dołączenie Michała to jeden z wielu kroków jakie planujemy w najbliższych miesiącach - komentuje Ewa Góralska, managing director domu mediowego MullenLowe MediaHub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day