Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence

Dotychczasowi copywriterzy Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansowali w strukturach działu kreacji agencji Artegence na stanowiska seniorskie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence
Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek

Michał Orlikowski związany jest z branżą kreatywną od prawie dziewięciu lat. Oprócz Artegence odpowiadał za copywriting w takich agencjach czy domach produkcyjnych jak Cheil Worldwide, Foszer Sawicki oraz The&Partnership. W jego portfolio znajdziemy takie marki jak Volkswagen, Pepsi, Toyota, PKO Bank Polski Play czy Samsung.

Jarosław Maciejek jest związany z agencjami kreatywnymi od siedmiu lat i także ma na swoim koncie pracę dla największych, globalnych i polskich marek, m.in. Pepsi, Grupa Żywiec, T-Mobile, Oriflame czy PKO Bank Polski. W Artegence pracuje od ponad pięciu lat, wcześniej jego kariera była związana z TWIN .digital collective i Cravtt.

Obaj seniorzy pracują w zespole kreacji kierowanym przez Adama Zdeba, creative directora w Artegence.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?