SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence

Dotychczasowi copywriterzy Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansowali w strukturach działu kreacji agencji Artegence na stanowiska seniorskie.

Michał Orlikowski i Jarosław MaciejekMichał Orlikowski i Jarosław Maciejek

Michał Orlikowski związany jest z branżą kreatywną od prawie dziewięciu lat. Oprócz Artegence odpowiadał za copywriting w takich agencjach czy domach produkcyjnych jak Cheil Worldwide, Foszer Sawicki oraz The&Partnership. W jego portfolio znajdziemy takie marki jak Volkswagen, Pepsi, Toyota, PKO Bank Polski Play czy Samsung.

Jarosław Maciejek jest związany z agencjami kreatywnymi od siedmiu lat i także ma na swoim koncie pracę dla największych, globalnych i polskich marek, m.in. Pepsi, Grupa Żywiec, T-Mobile, Oriflame czy PKO Bank Polski. W Artegence pracuje od ponad pięciu lat, wcześniej jego kariera była związana z TWIN .digital collective i Cravtt.

Obaj seniorzy pracują w zespole kreacji kierowanym przez Adama Zdeba, creative directora w Artegence.

Dołącz do dyskusji: Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl