Michał Pacześniak będzie koordynował pracę newsroomu Radia Gdańsk

Po odejściu z gdańskiego oddziału TVP, Michał Pacześniak rozpoczął we wrześniu pracę w Radiu Gdańsk jako zastępca kierownika redakcji informacji i nowych mediów. Wcześniej - do 2016 roku - był związany z Radiem Plus.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Michał Pacześniak będzie koordynował pracę newsroomu Radia Gdańsk
Michał Pacześniak, fot. archiwum prywatne

Pacześniak pracę w zawodzie rozpoczynał w programie „Goniec - tygodnik kulturalny" (1997 rok, antena TVP1). W trakcie swojej kariery był również związany ze stacją Wizja1. W latach 2001-2016 pracował w Radiu Plus Gdańsk, rozpoczynając od stanowiska prezentera, następnie reportera i serwisanta, kończąc na stanowisku szefa newsroomu.

Między 2016 - 2021 rokiem pracował na stanowisku dziennikarza i wydawcy w TVP3 Gdańsk. Był odpowiedzialny między innymi za wydania głównego programu informacyjnego „Panorama” oraz programu publicystycznego „Forum Panoramy”. Przez dwa lata był także wydawcą programu poruszającego problemy społeczne - „Warto żyć”.

W Radiu Gdańsk - poza współkierowaniem pracą newsroomu będzie pojawiał się na antenie jako prowadzący audycje - stacja na razie nie zdradza, szczegółów.

Kierownikiem redakcji pozostaje Jarosław Popek.

Jak się dowiadujemy, do obowiązków Pacześniaka poza koordynacją pracy newsroomu będzie także należało m.in. prowadzenie rozmów z gośćmi Radia Gdańsk.

Z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od lutego do lipca 2021 średni dobowy udział słuchania Radia Gdańsk w Trójmieście wyniósł 5,3 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały