Michał Pol żegna się z RASP, stawia na własny kanał youtube’owy

Po ponad sześciu latach pracy z Ringier Axel Springer Polska odchodzi szef segmentu sportowego Michał Pol. - Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Pol do Ringier Axel Springer Polska przeszedł w połowie 2013 roku, a jesienią tego roku został redaktorem naczelnym „PS”. W połowie 2017 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego segmentem sportowym w firmie, pozostał publicystą „PS”. Nadal prowadził też cotygodniowy program „Misja Futbol” na Onecie.

Michał Pol zaznaczył na Twitterze, że też odchodzi z Ringier Axel Springer Polska. - Przez te 6 lat udało się jednak w „Przeglądzie Sportowym” zrobić parę rzeczy, z kilku nawet jestem dumny! Koniec misji, z Onetem łączy mnie już tylko „Misja Futbol”, na jakiś czas – poinformował.

- Dziś zaczynam kompletnie nowy rozdział zawodowy, konkrety w najbliższych dniach. Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.

- To że „Przegląd Sportowy” nadal istnieje to zasługa kreatywności Przemysława Rudzkiego i jego ciężkiej pracy. W dodatku wiem ile go to kosztowało. Dzięki Rudi, za te 6 lat współpracy. Na szczęście ona się nie kończy ;) - stwierdził Pol. - Nowemu naczelnemu gratuluję i trzymam kciuki za powodzenie. „Przegląd” to Ludzie - Załoga i Czytelnicy. Sukces Michała Kołodziejczyka będzie ich sukcesem, ich szansą. Powodzenia all! - dodał.

Pol przed pracą w RASP był przez 20 lat związany z Agorą jako dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”, a potem Sport.pl. Jest jednym z najaktywniejszych i najpopularniejszych polskich dziennikarzy w mediach społecznościowych.

Jego kanał youtube’owy ma obecnie 97 tys. subskrybentów. Zamieszczono tam 261 nagrań, które zanotowały w sumie 13,4 mln odtworzeń. Pol w ostatnich miesiącach regularnie prowadził wideoczaty po meczach.

W połowie ub.r. Michał Pol dołączył do grona ambasadorów reklamowych firmy bukmacherskiej eToto, którą promują też Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Tomasz Smokowski i były piłkarz Tomasz Hajto.

Przedtem Pol przez ponad rok promował innego bukmacherka - Fortunę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych