Michał Sławiński: z K2 Internet do BBDO Warszawa

Do kierowanego przez Bartosza Gomółkę działu strategii BBDO Warszawa dołączył Michał Sławiński. Objął stanowisko senior digital stratega.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Sławiński: z K2 Internet do BBDO Warszawa
Michał Sławiński

Michał Sławiński wesprze projekty realizowane dla nowych i obecnych klientów agencji.

Swoje doświadczenie zawodowe gromadzi od 2005 roku. Zakładał i prowadził własny portal społecznościowy poświęcony warszawskim wydarzeniom kulturalnym. Następnie zarządzał działaniami social media w agencjach EVO i The Digitals. Z branżą internetową związany od 10 lat.

Zrealizował szereg działań digitalowych, m.in. dla Amnesty International, AXA, Bahlsen, Burger King, Carrefour, Castorama, CD Project, Coty, Decathlon, Desperados, Disney, Dom Development, Fly.pl, Galderma, Grant's, H&M, Heineken, Hyundai, Idea Bank, Intel, Netflix, PARP, PGE, Pekao SA, Pepsi, PKP, Raiffeisen Bank, Saturn, Uber, Unilever, Volkswagen, Warka, Warta, WSiP, Zalando, Żubrówka i Żywiec Zdrój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu