Michał Ślemp na czele działu obsługi klienta Euvic Media

Michał Ślemp awansował na stanowisko client service directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ślemp na nowym stanowisku będzie nadal koordynował współpracę z powierzonymi pod opiekę firmami, wykorzysta również swoje doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Zwiększy się także jego odpowiedzialność za realizację i rozwój strategii biznesowej, w tym za koordynację i kontrolę pracy całego zespołu oraz za jego efektywność.

Michał Ślemp pracuje w Euvic Media od maja 2021 roku, kiedy dołączył do agencji na stanowisku group account directora. Dotychczas nadzorował pracę m.in. dla: PKP PLK, Ministerstwa Klimatu i Środowiska czy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego. W ostatnim czasie nadzorował przetarg trzeciej edycji kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny Przejazd”, który został zakończony wygraną Euvic Media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/euvic-media-przetarg-kancelaria-premiera-kampanie-w-internecie ## ##

Doświadczenie zawodowe zdobywał w domach mediowych Starcom i Mediahub (MullenLowe Group). Ma doświadczenie we współpracy z klientami z branży: energetycznej, telekomunikacyjnej, handlowej i  finansowej. Pracował m.in. dla marek: Era GSM, Decathlon, PKN Orlen, Energa S.A. czy ING Bank Śląski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day