SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Michał Szałański dyrektorem działu dystrybucji prasy w Agorze

Od marca 2019 r. dyrektorem zespołu ds. dystrybucji prasy w Agorze został Michał Szałański. Na stanowisku zastąpił Roberta Małaszka, który zakończył współpracę ze spółką.

 

Michał Szałański, fot. Agora Article

Szałański odpowiada za rozwój sieci, do której docierają tytuły spółki i poziom ich sprzedaży egzemplarzowej. Współpracuje także z kolporterami i planuje dostarczanie do punktów sprzedaży wszystkich tytułów prasowych wydawanych przez Agorę w wersji tradycyjnej.

W spółce Agora pracuje od 2003 roku, najpierw w szczecińskim oddziale "Gazety Wyborczej" był koordynatorem dystrybucji dziennika, następnie był kierownikiem "Metra", a później kierownikiem „Gazeta Wyborcza" w dziale kolportażu i dystrybucji prasy.

Zastępcą Szałańskiego został Krzysztof Ircow - dotychczasowy kierownik dystrybucji czasopism Agory.

Poprzednio działem dystrybucji prasy kierował Robert Małaszek, który zakończył współpracę ze spółką.

Agora ze spadkiem wpływów i 9 mln zł zysku

W ub.r. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2,1 proc. do 1,14 mld zł i 9,4 mln zł zysku netto. Wzrosły jej przychody z biletów w kinach Helios i sprzedaży „Gazety Wyborczej”, a zmalały z reklam kinowych.

W ub.r. Agora w segmencie prasowym zanotowała spadek wpływów o 7,5 proc. do 214,1 mln zł oraz wzrost kosztów operacyjnych o 0,3 proc. do 238,6 mln zł (m.in. wskutek odpisów w wysokości 22,6 mln zł). Wydatki na wynagrodzenia i świadczenia pracownicze w tym pionie zmalały o 4,7 proc. do 98,4 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Szałański dyrektorem działu dystrybucji prasy w Agorze

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mediaworkerstwo jest już nieopłacalne (dla firm)
Słowa Perettiego każdy mediaworker z WP, Onetu, Natemat, Gazeta.pl, Pikio i innych clickbaitowni (fabryk clickbaitu :D) powinien sobie wydrukować, powiesić nad łóżkiem i każdego wieczora odmawiać jak pacierz :D Niezależnie ile danego dnia czy miesiąca nabijecie uu i odsłon, reklamodawców interesuje to jak zeszłoroczny śnieg. Efektywniej zainwestować budżet reklamowy w Google adwords, Facebook i SEO :d

W efekcie wasza codzienna praca jest syzyfowa – przepisujecie Twittera, Facebooka, inne media (agregacje :D), szukacie kontrowersji sztucznie gdzie się da tworząc burze w szklance wody i dodajecie do tego krzykliwe tytuły (clickbaity) – niestety, podwyżki za to nie będzie, tylko śmieciówka (o etacie zapomnijcie, możecie najwyżej zarejestrować własną działalność gospodarczą :D).

W związku z tym nawet wasze indywidualne „świetne wyniki” („w tym miesiącu moje artykuły wygenerowały najwięcej uu i odsłon w redakcji/dziale”, nie są warte funta kłaków :D). Oznacza to, że nie macie co marzyć o podwyżkach. Co więcej, wasze stanowiska będą redukowane :D Możecie poszukać pracy w nieco czymś innym, albo zaciekle walczyć o utrzymanie „posad” (załapaniu się na ochłapy :D) nim wasze szalupy całkowicie nie zatoną (chyba nie okręty :D).
5 1
odpowiedź
User
Racja - SWIĘTA RACJA poprzednika;)
Ja jestem już poza "Tą" firmą;).
Niczego nie żałuję - może że tak późno ZMIENIŁEM ROBOTE;)!!!

Swiat poza czerską istnieje = NA PRAWDĘ... zróbcie coś ze Swym Życiem - zmieńcie je;)!
4 3
odpowiedź
User
GW
Mam misję - ZGASIĆ ŚWIATŁO :-) Dużo drzew przetrwa.
2 1
odpowiedź
User
Farmazon
A kiedy red. Wielowieyska zostanie dystrybutorem nachosów w Papa Diego?
0 2
odpowiedź