Michał Szczepański: z K2 Media do Kalicińscy.com

Do grupy Kalicińscy.com dołączył Michał Szczepański. Wcześniej pracował m.in. w agencjach K2 Media, MSL Group i Fenomem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Szczepański: z K2 Media do Kalicińscy.com
Michał Szczepański

W strukturach grupy Kalicińscy.com Michał Szczepański pełni od 1 sierpnia funkcję creative strategist. Jest przede wszystkim odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz optymalizację rozwiązań komunikacyjnych i sprzedażowych klientów. Będzie także wspierał dział kreacji oraz new business.

Dotychczas realizował projekty m.in. dla takich firm jak Procter&Gamble, Maspex  (Tymbark), Heinz Polska (Pudliszki), Grupa Żywiec (Heineken, Desperados), nc+, Philips i Volkswagen.

Ostatnio Szczepański był social media creative specialist w agencji K2 Media. Wcześniej pracował jako social media manager w Fenome i junior account executive w MSL Group.

- Dołączenie do naszego zespołu Michała Szczepańskiego jest kolejnym krokiem, aby coraz lepiej łączyć w ramach agencji Kalicińscy.com działy strategii i kreacji, które w obecnych czasach muszą ze sobą świetnie współpracować, żeby tworzyć kompleksowe strategie dla naszych klientów. Wszechstronne doświadczenie Michała oraz kompleksowość jego umiejętności to najważniejsze elementy, które powinny wpływać na jakość projektów, w które będzie się angażował - mówi o Szczepańskim Kuba Kaliciński, współwłaściciel i szef Kalicińscy.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu