SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cukierki Michałki skracają nazwę do M!

Wawel rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej cukierków Michałki, komunikującą skrócenie nazwy produktu do litery M. Akcję przygotowały Pigeon Studio, Schulz Brand Friendly i Mets.

Article

W ramach promocji cukierków M! z Wawelu od wiosny emitowane są spoty telewizyjne. Do końca grudnia pokazywane będą m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Jesienno-zimowa odsłona kampanii ma wzmacniać przekaz informujący o nowej nazwie cukierków znanych do tej pory jako Michałki z Wawelu.

Oprócz działań w telewizji marka będzie silnie reklamowana w digitalu oraz sieci kin Cinema City i IMAX. W kinach pojawią się reklamy na plazmach, materiały POS oraz akcje promocyjne, a dzięki (w tym samplingi produktów).

26 października rusza także konkurs kinowy. Aby wziąć w nim udział, wystarczy napisać najkrótszą i najciekawszą recenzję filmu. Do wygrania komputery oraz bilety do kin. Konkurs wspierać będzie sampling i kampania w internecie. Zgłoszenia trwają do 15 listopada.

Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada Pigeon Studio, zakupem mediów zajął się Mets, a za kampanię digital, akcję promocyjną w kinach oraz konkurs odpowiada Schulz Brand Friendly.

Michałki poprzednio promowane były w mediach wiosną tego roku. Na potrzeby tamtej kampanii stworzono trzy animowane postacie, które odgrywają każdy ze smaków cukierków - Klasyczny, Kokosowy i Biały. Razem tworzą Redakcję M!, której zadaniem będzie codzienne przekazywanie "dobrych wiadomości", co jest nawiązaniem do platformy komunikacyjnej, wdrażanej przez Wawel od września ubiegłego roku.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cukierki Michałki skracają nazwę do M!

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rynienka
DLACZEGO rujnowana jest polska KULTURA oraz DZIEDZICTWO ta nazwa należy do NARODU nie zgadzam SIĘ na jej ODBIERANIE !!!

Nie będę kupował CUKIERKÓW em!!!!!
11 9
odpowiedź
User
Panna
No to koniec michałków. Bo promocja pójdzie na konto M&M.
Jaka myśl stała za taką decyzją? „Wyrzućmy do kosza to co mamy i konsument kojarzy i chodźcie się weźmy podszyjmy pod Mand emsy bo oni mają reklamy w telewizji i może ktoś sie pomyli i kupi nasze M zamiast tamtych”?
11 8
odpowiedź
User
markeyer
Nie rozumiem tego ruchu. Michałki to rozpoznawalna marka. Poza tym jak się teraz będzie mówiło zamiast "Podaj mi Michałka"? "Podaj mi emkę"? :(

Daję dislike.
9 8
odpowiedź
User
a
sprawdźcie sobie kto kupił wawela i wszystko jasne
9 8
odpowiedź
User
Tryton
Zjedz M, popij Ż i idź się W.
9 8
odpowiedź