Cukierki Michałki skracają nazwę do M!

Wawel rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej cukierków Michałki, komunikującą skrócenie nazwy produktu do litery M. Akcję przygotowały Pigeon Studio, Schulz Brand Friendly i Mets.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cukierki Michałki skracają nazwę do M!

W ramach promocji cukierków M! z Wawelu od wiosny emitowane są spoty telewizyjne. Do końca grudnia pokazywane będą m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Jesienno-zimowa odsłona kampanii ma wzmacniać przekaz informujący o nowej nazwie cukierków znanych do tej pory jako Michałki z Wawelu.

Oprócz działań w telewizji marka będzie silnie reklamowana w digitalu oraz sieci kin Cinema City i IMAX. W kinach pojawią się reklamy na plazmach, materiały POS oraz akcje promocyjne, a dzięki (w tym samplingi produktów).

26 października rusza także konkurs kinowy. Aby wziąć w nim udział, wystarczy napisać najkrótszą i najciekawszą recenzję filmu. Do wygrania komputery oraz bilety do kin. Konkurs wspierać będzie sampling i kampania w internecie. Zgłoszenia trwają do 15 listopada.

Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada Pigeon Studio, zakupem mediów zajął się Mets, a za kampanię digital, akcję promocyjną w kinach oraz konkurs odpowiada Schulz Brand Friendly.

Michałki poprzednio promowane były w mediach wiosną tego roku. Na potrzeby tamtej kampanii stworzono trzy animowane postacie, które odgrywają każdy ze smaków cukierków - Klasyczny, Kokosowy i Biały. Razem tworzą Redakcję M!, której zadaniem będzie codzienne przekazywanie "dobrych wiadomości", co jest nawiązaniem do platformy komunikacyjnej, wdrażanej przez Wawel od września ubiegłego roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu