SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michelin z kampanią w Czechach od agencji Weber Shandwick i McCann & MRM

W Czechach ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Tlak pod kontrolou” przypominająca kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają polskie agencje Weber Shandwick i McCann & MRM.

Article

Kampania przypomina czeskim kierowcom o konieczności regularnej kontroli ciśnienia w oponach. Wszystkie reklamy zawierają element „pozytywnego” śladu bieżnika i w ten sposób nawiązują do hasła akcji „Zanechávejte dobrou stopu!” („Zostawiaj dobre ślady!”). Ma ono zwracać uwagę na problem nierównomiernego zużycia opony w przypadku jazdy z niewłaściwym ciśnieniem. Na stronie tlakpodkontrolou.michelin.cz znajduje się sekcja edukacyjna z poradami Michelin oraz konkursowa z quizem sprawdzającym wiedzę kierowców. Dodatkowo do udziału w kampanii został zaproszony znany czeski kierowca rajdowy Tomáš Enge.

Jest to adaptacja akcji pod hasłem „Ciśnienie pod kontrolą”, przeprowadzonej w Polsce w sierpniu i wrześniu ub.r. Koncern Michelin zdecydował się przenieść jej koncepcję na czeski rynek ze względu na jej bardzo dobre wyniki.

Za koordynację wszystkich działań i komunikację odpowiada polski zespół Weber Shandwick, a za adaptację kreacji reklamowych i strony internetowej - agencja McCann & MRM (obie agencje należą do sieci McCann).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michelin z kampanią w Czechach od agencji Weber Shandwick i McCann & MRM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl