Michelin z własną oprawą dźwiękową (posłuchaj)

Michelin wprowadza własną oprawę dźwiękową, przygotowaną wspólnie z Sixième Son. Będzie ona wykorzystywana w reklamach, na targach i przy obsłudze klientów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca 32 sekundy firmowa ścieżka dźwiękowa Michelin ma podkreślać mobilność, nowoczesny styl życia i innowacyjność związane z tą marką. Nagranie będzie wykorzystywane przez firmę w reklamach telewizyjnych i radiowych, na targach i wystawach oraz podczas telefonicznej obsługi klientów w 170 krajach z całego świata.

Michelin przygotowało tę oprawę we współpracy z firmą Sixième Son. Nad nagraniem pracowała w koncernie grupa złożona z przedstawicieli krajów, w których znajdują się jego zakłady produkcyjne, m.in. Chin, Rosji i Stanów Zjednoczonych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style