SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miele rusza z globalną kampanią wizerunkową. "Jakość, która wyprzedza swój czas"

Pod hasłem „Jakość, która wyprzedza swój czas” ruszyła nowa globalna kampania wizerunkowa producenta AGD, firmy Miele, która obejmuje również Polskę. Jej główne przesłanie skierowane jest do konsumenta o świadomym i proekologicznym podejściu do zakupów. 

Article

Kampania komunikuje trzy filary marki: rzemiosło, funkcjonalność i zrównoważony rozwój. Podkreśla, że produkty Miele tworzone są tak, by korzystać z nich przez wiele lat - urządzenia testowane są na 20 lat użytkowania.

Kreacja ma przyciągnąć uwagę konsumentów premium. Działania realizowane są w 49 krajach na całym świecie.

- Komunikujemy unikatowe i ważne atrybuty marki Miele w niełatwych czasach, kiedy tym bardziej doceniamy pewne wartości. Adresujemy kampanię do świadomego konsumenta, który poszukuje urządzeń najwyższej jakości, wyposażonych w najnowocześniejsze, funkcjonalne technologie, a jednocześnie chce mieć do czynienia z odpowiedzialną marką - mówi Agata Majerska, brand activation manager w Miele Polska.

Osią nowej kampanii jest pojęcie jakości odnoszące się do zrównoważonego rozwoju. Jak podkreśla dyrektor technologii Miele, Stefan Breit, trwałość urządzeń tej marki gwarantuje ich użytkownikom nie tylko zwrot poniesionej inwestycji, ale także świadomość zminimalizowania śladu węglowego w środowisku naturalnym. Miele ogłosiło właśnie, że począwszy od tego roku czyni starania, by wszystkie oddziały Miele na świecie stały się neutralne klimatycznie.  

Za kreację kampanii odpowiada agencja Select World z Hamburga, a wizualizacje stworzył brytyjski fotograf Dan Tobin Smith bazując na doświadczeniu wielokrotnej współpracy z markami premium.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miele rusza z globalną kampanią wizerunkową. "Jakość, która wyprzedza swój czas"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl