SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś objął funkcję dyrektora marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services Article

Powierzenie i skonsolidowanie całego portfela marek gazowanych i niegazowanych w rękach Mikołaja Ciasia jest efektem nowej strategii i podejścia firmy, mającej na celu uspójnienie struktury działu marketingu. Stanowisko dyrektora marketingu, które objął jest nową funkcją w firmie.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że w ostatnim czasie w Coca-Coli kompetencje związane z zarządzaniem marketingiem były podzielone między dwóch menedżerów odpowiedzialnych za kategorie gazowane i niegazowane (za te pierwsze odpowiadał Mikołaj Ciaś) i nie było jednego stanowiska szefa marketingu na szczeblu dyrektora. Teraz firma zdecydowała o uspójnieniu struktury działu marketingu.

Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG. Od 2005 roku tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta,  Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.

Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Centralnej obejmującym: Polske, Czechy, Słowacje oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał również za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.

Jako marketing & commercial activation manager zarządzał zespołem dedykowanym projektowi UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.

Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.

Mikołaj Ciaś zanim dołączył do zespołu firmy Coca-Cola, swoje szlify i ponad szesnastoletnie doświadczenia zawodowe w sektorze FMCG zdobywał pracując w takich korporacjach, jak Unilever Polska (junior brand manager marketing) i Carlsberg Polska (brand manager), gdzie odpowiadał za marketing wielu marek.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył na Wydziale Inżynierii Środowiska z zakresu informacji i zarządzania. Jest także absolwentem kursów dla Kadry Zarządzającej w IMD Business School w Lozannie w Szwajcarii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Ciężkie zadanie przed tym Panem. Jak zmusić ludzi do spożycia kolorowych, gazowanych napojów. Już widzę jak w marketach półki się uginają od tym podobnych napojów natomiast soków czy wody obsługa nie nadąża dostawiać.
13 8
odpowiedź
User
vlad
w litrze coli jest aż 10 łyżeczek cukru. Pan, który będzie zajmował się marketingiem tego gówna musi sobie zdawać sprawę z tego, że niejedną osobę doprowadzi do kalectwa lub śmierci. Moim zdaniem o szkodliwości coca-coli powinna być na butelce taka sama informacja jak na opakowaniu papierosów.
12 8
odpowiedź