SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,62 mln zł zebranych dla chorych dzieci z 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego

Dzięki transmisji 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego Telewizja Polsat na pomoc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat - zebrała 1,62 mln zł. Jest to o 50 tys. zł więcej niż przed rokiem.

Mikołajkowy Blok Reklamowy w 2021 roku; fot. materiały prasoweMikołajkowy Blok Reklamowy w 2021 roku; fot. materiały prasowe

- W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media chciałbym podziękować widzom oraz wszystkim reklamodawcom, którzy tak licznie zdecydowali się wesprzeć tę akcję. Bez nich ten sukces nie byłby możliwy. W tym roku podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyemitowaliśmy, aż 39 spotów reklamowych. Dzięki temu wsparcie uzyska jeszcze więcej potrzebujących dzieci - komentuje Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Charytatywny blok na antenie Polsatu nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał ponad 17 minut.

Widzowie w jego ramach mogli oglądać spoty reklamowe następujących marek: Allegro, Asseco, Bank Credit Agricole, Cinkciarz.pl, Colian, Cyfrowy Polsat, De'Longhi Polska, Electrolux Poland, eobuwie.pl, Euro-net, FHP Vileda, Garmin Polska, Grupa Pracuj, Grupa Maspex, IKEA, ING Bank Śląski, Jeronimo Martins,    Lidl, Mars Polska, McDonalds Polska, Media Expert, Media Saturn Holding Polska, Natur Produkt Zdrovit , Netia S.A., NIVEA Polska, Oponeo.pl, Pepsi-Cola, Polkomtel, Procter&Gamble, PKN Orlen, Santander Bank Polska, Tarczyński, Tchibo Warszawa, Totalizator Sportowy, Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” oraz Żabka Polska.

4,25 mln widzów 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego

Średnia widownia wszystkich spotów pokazanych w tym czasie wyniosła 4,25 mln osób, co przełożyło się na 31,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 35,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 34,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House, opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Przynajmniej przez 1 minutę 18. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało 5,27 mln osób w 4+ (1,92 mln w 16-49 i 2,74 mln w 16-59).

Polsat podczas trwania 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego był niekwestionowanym liderem rynku. Stacja średnio miała około 3 mln widzów więcej niż TVP1, TVP2 i TVN (wszystkie trzy analizowane stacje miały zbliżone wyniki).

Widownia spotów w niemal każdej minucie charakteryzowała się dynamiką rosnącą.

W postać Świętego Mikołaja już po raz drugi z rzędu wcielił się Piotr Gąsowski, który w tej roli względem poprzednich lat zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego (aktor zmarł w lutym br.). W spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy wzięli udział także Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat oraz dziennikarz Jarosław Gugała, a także Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczni Fundacji Polsat.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,62 mln zł zebranych dla chorych dzieci z 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polsat
Polsat
odpowiedź