Milion Polaków korzysta już z programu bonusowego Payback

Wprowadzony w Polsce w połowie września program bonusowy Paybackzyskał już ponad milion użytkowników. Obecnie rusza kampaniareklamowa tej oferty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jeszcze przed startem kampanii reklamowej programu bonusowegoPayback liczba aktywowanych w nim kart przekroczyła milion -poinformowała kierująca projektem firma Loyalty Partner Polska.Przeciętny użytkownik tej oferty prawie trzy razy okazywał kartęPayback podczas zakupów, a tysiące osób zdecydowały się już odebraćpierwsze nagrody z katalogu lub przekazać je na celecharytatywne.

Wprowadzony w połowie września program bonusowy Payback pozwalapodczas transakcji bezgotówkowych gromadzić punkty wymieniane nanagrody lub przekazywane na cele charytatywne oraz korzystać zespecjalnych zniżek, kuponów i ofert. Partnerami programu są obecnieAllegro, BP Polska, Bank Zachodni WBK, Fly.pl, Kolporter, MixElectronics, Orange, Telekomunikacja Polska, grupa hotelowa Orbisoraz Real.

Loyalty Partner Polska zapowiada włączenie do programu Paybackkolejnych partnerów. Firma chce w ciągu roku pozyskać 3-5 mlnużytkowników. Obecnie rusza telewizyjna kampania reklamowa tejoferty.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek