Nowa Milka darkmilk w ofercie Mondelez wsparta kampanią

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe, za które odpowiadają Mindshare (GroupM), Carla Zuri, Hasselford, Starcom (Publicis Media) i Big Picture.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa Milka darkmilk w ofercie Mondelez wsparta kampanią

Milka darkmilk to ciemna mleczna czekolada, według producenta - pierwszy taki produkt na rynku. Zawiera więcej niż tradycyjne mleczne czekolady masy kakaowej, ale poprzez szczególnie intensywne konszowanie nabywa ona specyficznych walorów smakowych.

- Badanie rynku pokazało nam, że profile smakowe konsumentów zmieniają się wraz z wiekiem. Z upływem czasu coraz chętniej sięgają oni po gorzkie odmiany czekolady. Wiele osób uważa jednak, że ciemna czekolada jest zbyt gorzka i brakuje jej delikatności, którą cenią w czekoladzie mlecznej. Milka darkmilk to idealny wybór właśnie dla tych konsumentów, którzy poszukują delikatnej czekolady z mleka alpejskiego z intensywnym smakiem kakao - mówi Paulina Polubiec, Brand Manager Milka & Baltics.  Milka darkmilk nie jest kolejną wersją smakową znanych dotychczas tabliczek Milka, ale stanowi niezależną linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio.Nowość różni się też od klasycznej Milki szatą graficzną. Oferta Milki darkmilk ma być rozwijana o kolejne warianty smakowe.

Milka darkmilk w programie zrównoważonej uprawy kakao

Milka darkmilk jest częścią Cocoa Life – autorskiego programu Mondelez International dotyczącego zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca. Jego celem jest zapewnienie stabilnego łańcucha dostaw kakao, przy jednoczesnym zabezpieczeniu lepszej przyszłości farmerów, ich rodzin i społeczności. Do końca 2017 r. inicjatywa objęła 120 500 farmerów oraz przyczyniła się do zasadzenia ponad miliona drzew. Logo Cocoa Life na przedniej stronie opakowań Milka darkmilk ma gwarantować, że 100% kakao we wszystkich tabliczkach pochodzi z programu Cocoa Life.

Silne wsparcie: reklamy, degustacje

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W sklepach pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym standy prepackowane. Konsumenci mogą spróbować nowości podczas akcji samplingowych w sklepach, kawiarniach, księgarniach i kinach. Wkrótce ruszy także emisja dedykowanej reklamy telewizyjnej. Promocja będzie widoczna również w internecie, w tym w social media, a także w prasie oraz w formie reklamy zewnętrznej (kampania billboardowa).

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację kreacji odpowiadają agencje Carla Zuri oraz Hasselford. Obsługę social media powierzono agencji Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe