SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

715 tys. widzów telenoweli „Miłość na zakręcie”. Czwórka wygrywa z konkurencją

Nową telenowelę „Miłość na zakręcie” ogląda średnio 715 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Constantin Entertainment PolskaArticle

„Miłość na zakręcie” na antenie Czwórki oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, począwszy od 19 sierpnia 2019 roku. Średnia oglądalność telenoweli do 17 października br. wyniosła 715 tys. widzów, co przełożyło się na 5,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię miał odcinek z 3 października. Śledziło go średnio 910 tys. osób.

Czwórka w czasie emisji nowej produkcji wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie ma 3,28 proc. udziału, TVN7 - 2,53 proc., a TTV - 1,37 proc.

Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Główną bohaterką „Miłości na zakręcie” jest Jowita, doktor mikrobiologii i matka dwójki nastolatków (15-letniej Ani i 18-letniego Krystiana), która po śmierci męża zmuszona jest wybierać między karierą akademicką a prowadzeniem centrum samochodowego.

Główną rolę w produkcji gra Kamila Boruta, a obok niej pojawiają się m.in.: Violetta Arlak, Aleksandra Szwed, Karol Strasburger, Zbigniew Stryj, Jasper Sołtysiewicz, Piotr Makarski, Michał Hołub, Mateusz Wróblewski i Sebastian Dziubiel oraz Andy Do.

Nowy serial obyczajowy na zlecenie Czwórki przygotowuje firma Constantin Entertainment Polska. Producentem cyklu jest Piotr Fromowitz, za produkcję realizacyjną projektu odpowiada Magdalena Kuźnik-Czwojda, która jest również jego głównym scenarzystą. „Miłość na zakręcie” reżyserują Paweł Orwat i Marcin Szczerbic.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,16 proc.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 715 tys. widzów telenoweli „Miłość na zakręcie”. Czwórka wygrywa z konkurencją

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Omm omm omm
Telewizja ma gorszą oglądalność niż średniej klasy Youtuber. Dodatkowo mało wiarygodne są te statystyki dot. oglądalności. Zaś wasza ekscytacja jest nieproporcjonalna do osiągnięć.
odpowiedź
User
Theresa
Telewizja ma gorszą oglądalność niż średniej klasy Youtuber. Dodatkowo mało wiarygodne są te statystyki dot. oglądalności. Zaś wasza ekscytacja jest nieproporcjonalna do osiągnięć.


Przy czym średniej klasy youtubera oglądają gimnazjaliści. Średnie porównanie.
odpowiedź
User
222
Patrząc po tym, że przed i po serialu są hitowe seriale, które gromadzą grubo ponad 1 mln widzów, to wynik tego serialu jest dość średni.
odpowiedź