SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mincer i Musioł uruchomili sieć reklamową Evolution Media Net

Działalność na polskim rynku reklamowych rozpoczęła internetowa sieć reklamowa Evolution Media Net. Kierują nią Maciej Mincer i Maciej Musioł, poprzednio związani z Ad.netem.

Mincer i Musioł uruchomili sieć reklamową Evolution Media Net

Evolution Media Net zrzesza obecnie ok. 150 serwisów o łącznym zasięgu ok. 11 mln real users. Sieć ma charakter horyzontalny – obejmuje strony z praktycznie wszystkich kategorii tematcznych, przede wszstkim motoryzacyjne, o zdrowiu, life stylowe, sportowe i rozrywkowe. – Jako sieć kanałów tematycznych będziemy się starać pozyskiwać serwisy o ciekawym kontencie i wyrazistym profilu użytkowników, by zaproponować reklamodawcom jak najlepsze produkty mediowe – zapowiada Radosław Leżański, senior publisher manager Evolution Media Net.

Głównym elementem oferty sieci mają być pakiety tematyczne zapewniające dotarcie do wybranych grup odbiorców. Sieć będzie też udostępniać niestandardowe formaty i rozwiązania reklamowe, które przygotowuje wspólnie ze swoją siostrzaną spółką technologiczną BBelements. Na razie w sieci emitowane są  wszystkie formaty displayowe, na początku przyszłego roku zostaną wprowadzone reklamy wideo, a w dalszej kolejności reklamy intertekstowe.

Evolution Media Net uruchamia w Polsce fundusz inwestycyjny, który wcześniej był zainteresowany przejęciem należącej do Internet Group sieci Ad.net. Reperezentują go na naszym rynku Maciej Mincer, pełniący funkcję chief executive officera nowej sieci, oraz Maciej Musioł, chief operating officer. Obaj pracowali ostatnio w  Ad.necie – Mincer przez trzy miesiące jako prezes (więcej na ten temat), a Musioł przez dwa i pół roku jako dyrektor zarządzający (więcej o nim). Z kolei stanowisko dyrektora afiliacji objął w Evolution Media Net Karol Kowalski, a funkcję szefa finansów – Michał Koterba. Kowalski współtworzył dom mediowy Cormedia, a wcześniej pracował w IDMnecie, natomiast Koterba zdobywał doświadczenie w Arbomedia.

– Do końca br. planujemy rozbudować nasze portfolio do ok. 200 witryn i osiągnąć zasięg 12–13 mln real users – zapowiada Maciej Mincer. – Interesuje nas drugie miejsce na rynku sieci reklamy internetowej w Polsce – dodaje.

Natomiast w przyszłym roku Evolution Media Net planuje uzyskać 20 mln zł przychodów i osiągnąć próg rentowności. Docelowo spółka – jako część międzynarodowej sieci działającej obecnie w 12 krajach, m.in. Rumunii, Bułgarii, Czechach, Niemczech i Austrii – chce pozyskiwać w internecie regionalne budżety reklamowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mincer i Musioł uruchomili sieć reklamową Evolution Media Net

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ho ho ho
20 baniek, heh, pobożne życzenia na mikołaja,

Maciusie będą musieli dawać kicki jakich świat nie widział.
Jest miejsce na trzecią sieć i to wykorzystają, ba jest miejsce na jeszcze ze 2-3 sieci, które spokojnie zrobią rentowność w 2 lata.
odpowiedź
User
ha ha ha
Panie Mincerze, a co z Ad.netem? Takie wielkie plany były trzy miesiące temu... "Widzę ogromny potencjał współpracy z nowym inwestorem w zakresie dotyczącym grup docelowych, takich jak agencje i zleceniodawcy, Uzyskamy dostęp do najnowocześniejszych technologii i będziemy mogli opracować nowe produkty i usługi." i nic z tego nie wyszło... Bajki Pan prawi jak zawsze...
odpowiedź
User
olek12
"ha ha ha " napisał(a): Panie Mincerze, a co z Ad.netem? Takie wielkie plany były trzy miesiące temu... 'Widzę ogromny potencjał współpracy z nowym inwestorem w zakresie dotyczącym grup docelowych, takich jak agencje i zleceniodawcy, Uzyskamy dostęp do najnowocześniejszych technologii i będziemy mogli opracować nowe produkty i usługi.' i nic z tego nie wyszło... Bajki Pan prawi jak zawsze...



Upadłość spółki matki która wypompowała z adnetu kasę na długi...
odpowiedź
User
Alojzy
HA HA HA,

i od nowa beda szukac naiwnych ktorzy im pozwalaja zamieszczac reklamy "smieciowe" - "sieciowe" za AZ 1zl CPM???

UWAGA! do wlascicieli witryn internetowych.
OMIJAJCE wszystkie sieci reklamowe z daleka, NIC albo GROSZKE zarobice na wspolpracy z agencjami reklamowymi, a w tym czasie agencje zarobia na was miliony: "bo to przeciez nie my zarabiamy tylko musimy dac upusty, rabaty od rabatow itd lacznie 95% ceny reklamy, ale prowizja tylko 30% dla Nas" tak wam mowia agencje ? SMIESZNE rzeczy mowia, a wy wierzycie. Jak chcecie wspolpracowac a sieciami reklamowymi to TYLKO gdy minimalny CPM zrobicie 20-30zl !! Nie dajcie im zarabiac puszczac na wlasnych witrynach "smieciowe" reklamy na ktorych zarabiacie pare zl miesiecznie.

Jak myslicie, skad agencje maja pieniadze na penscje po 25 tys. zl. miesiecznie na jedna osobe tak pracujaca? Tak, z tych "upustow, znizek i rabatow od rabatow" . Firma placi np 50zl za cpm a wam mowia, ze to sieciowa reklama za 1zl CPM... i jak widac, idiotow-wlascicieli witryn, ktorzy sie godza na puszczanie reklam sieciowych po 1zl CPM nie brakuje dalej.

Zamiescie sobie reklamy AdSense Google na swoich witrynach zarobice na nich dziesiatki, setki razy wiecej, niz przy wspolpracy z agencjami sieciowymi.
odpowiedź
User
mroczek
"ho ho ho" napisał(a): 20 baniek, heh, pobożne życzenia na mikołaja,

Maciusie będą musieli dawać kicki jakich świat nie widział.
Jest miejsce na trzecią sieć i to wykorzystają, ba jest miejsce na jeszcze ze 2-3 sieci, które spokojnie zrobią rentowność w 2 lata.


Coś chyba im nie wychodzi, bo już na początku mają problemy z opłacaniem faktur na czas i partnerzy są niezadowoleni.
odpowiedź