SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MindShare: Dwa duże przetargi w przyszłym roku

Dom mediowy MildShare zapowiada nowe przetargi oraz zdecydowane wejście w programing telewizyjny.

Sebastian Olszowy, Media Director MindShare Polska, określa 2006 rok „skokiem w nadprzestrzeń”. Zapowiada dwa duże przetargi sieciowe związane z klientami międzynarodowymi.

Firma w okresie styczeń-listopad 2005 wygrała w przetargach, bądź została wybrana w przeglądach przez trzynastu nowych klientów. Należą do nich m.in.: Hachette Filipacchi Polska, Presspublica, AIG Amplico Life, Fortis Bank, Europejski Fundusz Leasingowy, Platforma Obywatelska, Wilbo, Apart. Powodzeniem zakończyły się również dwa przetargi międzynarodowe (Motorola oraz Samsung), w których aktywny udział brało warszawskie biuro MindShare.

Sebastian Olszowy, uważa, że sukces domu związany jest z rozwojem działów niestandardowej komunikacji, na przykładu internetu oraz wchodzeniem w zawartość programingową mediów. Jako przykład podaje udaną kampanię pieluszek Huggies Kimberly-Clark. Na potrzeby kampanii powstał program telewizyjny skierowany do matek dzieci od zera do trzech lat. MindShare przygotował zawartość, wyprodukował oraz umieścił gotowy program w ramówce telewizyjnej. „W ten sposób trafiliśmy do rodziców najmłodszych dzieci w sposób nieinwazyjny” – wyjaśnia Olszowy. – „Trzeba szukać innych dróg komunikacji, a my taką znaleźliśmy” – dodaje.

W jaki sposób telewizja zamierza spowodować, aby widzowie oglądali więcej reklam? Czy „Nowy Dzień” ma szansę na wzrost sprzedaży? Czy polscy reklamodawcy przerzucą się z prasy na internet? Zapraszamy na rozmowę z Sebastianem Olszowym z MindShare - kliknij.

Dołącz do dyskusji: MindShare: Dwa duże przetargi w przyszłym roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl