SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mindshare i Essence zajmą się globalnie obsługą mediową Nokii

Firma HMD Global, właściciel marki Nokia rozpoczyna współpracę z agencjami Mindshare i Essence. Zajmą się one globalną obsługą mediową budżetu szacowanego na 80 mln funtów.

Article

Nokia poprzednio, gdy jeszcze jej właścicielem był Microsoft była obsługiwana mediowo przez Dentsu Aegis.

Wybrane obecnie do współpracy w tym zakresie agencje będą pracować dla marki Nokia na dwóch płaszczyznach. Essence zajmie się planowaniem i zakupem mediów w internecie, głównie na dużych platformach, takich jak Google czy Facebook. Mindshare z kolei będzie odpowiadać za obsługę mediową na rynkach lokalnych, głównie w zakresie mediów tradycyjnych i częściowo w internecie.

Globalna obsługa mediowa Nokii obejmuje 50 krajów.

Obsługą reklamową marki Nokia zajmuje się agencja Mother. Pierwsze efekty jej prac dla tej marki są spodziewane jeszcze w tym roku. Część projektów ma dotyczyć „przywróconego” na rynek modelu Nokia 3310, która już jest dostępna w sprzedaży.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mindshare i Essence zajmą się globalnie obsługą mediową Nokii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl