SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku

Dom mediowy Mindshare Polska w wyniku przeglądu ofert został ponownie wybrany do obsługi budżetu mediowego mBanku. Współpraca marketera z agencją trwa od 2013 roku.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Mindshare, tak jak do tej pory, zajmie się kompleksowym planowaniem i zakupem mediów, w tym przygotowywaniem i realizacją strategii oraz bieżąca optymalizacją kampanii mBanku.

- Jestem niezwykle dumny, bo już po raz trzeci wygraliśmy budżet jednego z największych banków w Polsce. W ciągu ostatnich 5 lat wspólnie z mBankiem udało nam się zrealizować wiele efektywnych kampanii, które nie raz były nagradzane w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych. Cieszę się, że to zespół Mindshare będzie mógł planować kolejne aktywności marketingowe. Przed nami wiele nowych wyzwań - komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare.

Mindshare odpowiadała za planowanie i zakup mediów m.in. wrześniowej kampanii mBanku dla przedsiębiorców, prowadzonej pod hasłem "Przedsiębiorco, zyskaj radość z bycia swoim własnym szefem".

Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl