SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare z budżetem medialnym Piaggio

Włoski koncern motoryzacyjny Piaggio Group zatrudnił dom mediowy Mindshare do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu medialnego.
 

Budżet obejmuje największe europejskie rynki, w tym Wielką Brytanię, Włochy, Hiszpanię, Francję i Niemcy.

Wcześniej koncern, do którego należą takie marki jak Aprilia, Derbi, Gilera, Ligier, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa i Laverda, zatrudniał różne domy mediowe na różnych rynkach (np. OMD we Włoszech).

Dołącz do dyskusji: Mindshare z budżetem medialnym Piaggio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl