Mindspot Communication & Media odpowiada za komunikację Ultimate Ears

Agencja Mindspot Communication & Media rozpoczęła obsługę komunikacyjną amerykańskiej marki głośników bezprzewodowych Ultimate Ears, należącej do portfolio Logitech.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mindspot odpowiada za PR, współpracę z influencami oraz eventy marki Ultimate Ears w Polsce. Ultimate Ears to wodoszczelne i pyłoodporne głośniki Bluetooth.

Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja pozyskała klienta w ramach działań new business.

Premiera marki Ultimate Ears na polskim rynku odbyła się jesienią ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska