Resort rodziny wydał w TVP i Polskim Radiu prawie milion zł

W ub.r. Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej na działania reklamowe w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu przeznaczyło 924,6 tys. zł. Zdecydowana większość trafiła do TVP.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Resort rodziny wydał w TVP i Polskim Radiu prawie milion zł
Marlena Maląg, fot. gov.pl

W odpowiedzi na interpelację poselską wicemarszałek Małgorzaty Kidawy-Błońskiej minister rodziny i polityki społecznej Marlena Maląg podała, że kierowany przez nią resort w ub.r. na zakupu czasu antenowego w Telewizji Polskiej przeznaczył 824,6 tys. zł, a w Polskim Radiu - 100 tys. zł. Nie wyliczyła, których kampanii dotyczyły te wydatki ani nie podała wykazu umów z publicznymi nadawcami.

W pierwszej odpowiedzi Marlena Maląg stwierdziła jedynie, że kierowane przez nią ministerstwo we współpracy z TVP i Polskim Radiem „prowadziło działania informacyjno-edukacyjne, mające na celu poinformowanie społeczeństwa o istotnych rozwiązaniach w ramach działów administracji rządowej praca, zabezpieczenie społeczne i rodzina”. Małgorzaty Kidawy-Błońskiej to nie zadowoliło, poprosiła o konkrety.

Niedawno opisywaliśmy na portalu Wirtualnemedia.pl, że na antenę TVP Info wrócił cykl „Rodzina i praca” przedstawiający głównie inicjatywy Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej oraz podlegających mu instytucji. Pierwsza odsłona programu była emitowana jesienią ub.r., w większości odcinków gośćmi są przedstawiciele resortu, na czele z Marleną Maląg.

Ile ministerstwa wydały na kampanie w TVP i Polskim Radiu

Interpelacje dotyczące zeszłorocznych wydatków w TVP i Polskim Radiu zostały też skierowane do innych resortów. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi podało, że na działania u obu nadawców przeznaczyło 5,7 mln zł, z czego 3,9 mln zł trafiło do Telewizji Polskiej, m.in. za obecność wątków o rolnictwie ekologicznym w „Pytaniu na śniadanie” i „M jak miłość”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-polskie-radio-2-7-mld-zl-rekompensata-abonament-obligacje,7169667685988481a ##

Z kolei kancelaria premiera na kampanie informacyjne w Telewizji Polskiej przeznaczyła 11,16 mln zł, a w Polskim Radiu - 2,42 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]