SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Resort rodziny wydał w TVP i Polskim Radiu prawie milion zł

W ub.r. Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej na działania reklamowe w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu przeznaczyło 924,6 tys. zł. Zdecydowana większość trafiła do TVP.

Marlena Maląg, fot. gov.plMarlena Maląg, fot. gov.pl

W odpowiedzi na interpelację poselską wicemarszałek Małgorzaty Kidawy-Błońskiej minister rodziny i polityki społecznej Marlena Maląg podała, że kierowany przez nią resort w ub.r. na zakupu czasu antenowego w Telewizji Polskiej przeznaczył 824,6 tys. zł, a w Polskim Radiu - 100 tys. zł. Nie wyliczyła, których kampanii dotyczyły te wydatki ani nie podała wykazu umów z publicznymi nadawcami.

W pierwszej odpowiedzi Marlena Maląg stwierdziła jedynie, że kierowane przez nią ministerstwo we współpracy z TVP i Polskim Radiem „prowadziło działania informacyjno-edukacyjne, mające na celu poinformowanie społeczeństwa o istotnych rozwiązaniach w ramach działów administracji rządowej praca, zabezpieczenie społeczne i rodzina”. Małgorzaty Kidawy-Błońskiej to nie zadowoliło, poprosiła o konkrety.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Niedawno opisywaliśmy na portalu Wirtualnemedia.pl, że na antenę TVP Info wrócił cykl „Rodzina i praca” przedstawiający głównie inicjatywy Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej oraz podlegających mu instytucji. Pierwsza odsłona programu była emitowana jesienią ub.r., w większości odcinków gośćmi są przedstawiciele resortu, na czele z Marleną Maląg.

Ile ministerstwa wydały na kampanie w TVP i Polskim Radiu

Interpelacje dotyczące zeszłorocznych wydatków w TVP i Polskim Radiu zostały też skierowane do innych resortów. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi podało, że na działania u obu nadawców przeznaczyło 5,7 mln zł, z czego 3,9 mln zł trafiło do Telewizji Polskiej, m.in. za obecność wątków o rolnictwie ekologicznym w „Pytaniu na śniadanie” i „M jak miłość”.

Ministerstwo Zdrowia zawarło umowy z TVP i Polskim Razem na łączną kwotę 12,13, a resort klimatu i środowiska - na 6,75 mln zł.

Z kolei kancelaria premiera na kampanie informacyjne w Telewizji Polskiej przeznaczyła 11,16 mln zł, a w Polskim Radiu - 2,42 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Resort rodziny wydał w TVP i Polskim Radiu prawie milion zł

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Góral
Prawie 3 miliardy kasy zrabowanej Polakom to za mało na propagandę pisowską. Płacą jeszcze wszystkie instytucje kontrolowane przez pis - ministerstwa, fundacje a przede wszystkim firmy państwowe takie jak Orlen, kombinat miedziowy, zakłady energetyczne , Totalizator, PKO BP i inni. A pieniądze te powinny iść na służbę zdrowia, dla najbiedniejszych Polaków, których prawie 3 miliony żyje w nędzy w państwie pis czy na sport - ale Totalizator obficie dotuje propagandę pisowską.
odpowiedź
User
główna księgowa i główna kadrowa
Prawie 3 miliardy kasy zrabowanej Polakom to za mało na propagandę pisowską. Płacą jeszcze wszystkie instytucje kontrolowane przez pis - ministerstwa, fundacje a przede wszystkim firmy państwowe takie jak Orlen, kombinat miedziowy, zakłady energetyczne , Totalizator, PKO BP i inni. A pieniądze te powinny iść na służbę zdrowia, dla najbiedniejszych Polaków, których prawie 3 miliony żyje w nędzy w państwie pis czy na sport - ale Totalizator obficie dotuje propagandę pisowską.



Słusznie prawisz Góral , szacunek za odwagę. prokurator z tej firmy nie powinien wychodzić dniami i nocami, a to co się teraz dzieje to dno
odpowiedź
User
Krotek
Miliardy naszych podatków TVP...idą wybory PiS smaruje cały czas
odpowiedź