SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mint Media wygrywa przetarg na obsługę social media Bielenda Professional

Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg na obsługę producenta kosmetyków Bielenda Professional.

W ramach współpracy agencja odpowiada za strategię i komunikację marki na Facebooku i Instagramie.

- Za główny cel komunikacji na Facebooku stawiamy sobie precyzyjne dotarcie z dobrze dopasowanym contentem bazującym na wiedzy eksperckiej do specyficznej grupy docelowej, jaką stanowią profesjonaliści: właścicielki salonów piękności, kosmetyczki, hurtownicy - komentuje Anna Sadowy, account manager Mint Media.

Strony nie informują, na jaki okres zawarto umowę.

Dołącz do dyskusji: Mint Media wygrywa przetarg na obsługę social media Bielenda Professional

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl