Mio Technology klientem Monday PR

Mio Technology została nowym klientem agencji Monday PR.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Monday PR odpowiadać będzie między innymi zakomunikację z mediami Mio Technology, PR korporacyjny orazproduktowy, a także umacnianie świadomości marki Mio w Polsce.

Dodatkowo do zadań Monday PR należeć będzie m. in. organizacjawydarzeń specjalnych, strategie sponsoringowe oraz doradztwo wzakresie działań związanych ze wsparciem sprzedaży.

Umowa obowiązuje do końca grudnia 2007, z możliwościąprzedłużenia. Agencja Monday PR wybrana została na podstawiewewnętrznego konkursu ofert. Wcześniej firma Mio Technology była wPolsce obsługiwana przez sieciową agencję PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska