„Misja Futbol” w Onecie i na Kanale Sportowym: Borek i Smokowski prowadzącymi

W nowej odsłonie programu „Misja Futbol”, realizowanej przez Kanał Sportowy, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski będą prowadzącymi. Stałym gościem nadal będzie Dariusz Szpakowski z Telewizji Polskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Misja Futbol” w Onecie i na Kanale Sportowym: Borek i Smokowski prowadzącymi

Jak informowaliśmy w piątek, realizację „Misji Futbol” przejął startujący właśnie youtube’owy Kanał Sportowy, którego właścicielami i głównymi autorami są Mateusz Borek, Tomasz Smokowski, Michał Pol i Krzysztof Stanowski.

Dotychczas gospodarzem „Misji Futbol” był Michał Pol, który od połowy 2013 do września ub.r. pracował w Ringier Axel Springer Polska, m.in. jako redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i szef pionu sportowego. W nowej odsłonie prowadzącymi będą Mateusz Borek i Tomasz Smokowski. W programie stałym uczestnikiem niezmiennie będzie Dariusz Szpakowski.

W „Misji Futbol” nie będzie już natomiast występował Michał Pol, który od początku br. zaczął współpracę z serwisem WP SportoweFakty, dla którego przygotowuje komentarze wideo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-na-youtube-bedzie-produkowal-misje-futbol-dla-onetu-borek-w-dwoch-autorskich-programach,7170744364636289a ##

- „Misja Futbol” to zdecydowanie najciekawszy format o futbolu w internecie. Na przestrzeni lat „Misja Futbol” zjednała sobie rzeszę wiernych fanów, którzy początku tygodnia nie wyobrażają sobie bez tego programu. Nowością będzie dwóch prowadzących. Dziennikarze sportowi Mateusz Borek i Tomasz Smokowski są gwarancją bezkompromisowych komentarzy i opinii co jeszcze bardziej zdynamizuje program - zapewnia Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający segmentu sportowego Ringier Axel Springer Polska.

- Nie ma u nas podziałów. Ani pokoleniowych, ani związanych z przynależnością do różnych mediów. Cieszę się, że wracamy. Tacy sami. Ale jednak troszkę inni. Mamy parę niespodzianek - zapowiada Mateusz Borek.

„Misja Futbol” będzie emitowana w poniedziałki o godz. 10:30 na stronie główne Onetu oraz Kanale Sportowym.

Kanał Sportowy jeszcze przed praktycznym startem pozyskał 79,3 tys. subskrybentów. Natomiast na stronie głównej Onetu w styczniu br. 12,62 mln internautów wykonało 493,8 mln odsłon oraz spędziło średnio po 60 minut i 29 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"