Misja kosmiczna z udziałem Polaka szeroko omawiana w TOK FM

TOK FM pochyla się nad startem misji Axiom-4, w której bierze udział Sławosz Uznański-Wiśniewski. Stacja przygotowała specjalne materiały, które przybliżą słuchaczom i czytelnikom przygotowanie misji, sylwetkę polskiego astronauty, stan polskich badań naukowych i kulisy pracy w kosmosie. O szczegółach misji opowie słuchaczom Piotr Jaśkowiak.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Misja kosmiczna z udziałem Polaka szeroko omawiana w TOK FM
fot. materiały prasowe

Specjalne wydania „Usług kosmicznych dla ludności” są emitowane codziennie 3 czerwca do 9 czerwca przed godz. 7:00 i po 18:00. 

Na tokfm.pl już od środy pojawiają się artykuły o polskim astronaucie i jego misji. Czytelnicy dowiedzą się z nich m.in. jak będzie wyglądał dzień Uznańskiego-Wiśniewskiego w kosmosie, co o tym wszystkim myśli jego żona i dlaczego polskie państwo nie wykorzystuje tej wyjątkowej szansy.

Przez cały weekend na antenie dziennikarze TOK FM będą sprawdzać, jak dziś naprawdę wygląda polski udział w międzynarodowych projektach naukowych i technologicznych. Pokażą, co oznacza obecność Polaka na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej: poprzez badania, innowacje, edukację i konkretne rozwiązania technologiczne. Zajrzą za kulisy misji, ale też do polskich laboratoriów, uczelni, szkół i planetariów, tam, gdzie powstaje zaplecze misji Axiom-4.

W dniu startu (10 czerwca, 14:22) w kosmos drugiego w historii Polaka stacja przewidziała dwugodzinną relację z wydarzenia (13:00-15:00). Program i transmisję ze startu będzie można również oglądać na tokfm.pl i kanale youtube stacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały