SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Misja specjalna” obniża oglądalność TVP 1

Magazyn “Misja specjalna”, po czterech odcinkach jesiennej serii, gromadzi średnio 990 tys. widzów, co daje TVP 1 czwarte miejsce w rynku telewizyjnym i jest wynikiem słabszym od tego jaki kanał notował w tym samym paśmie rok temu.

Udział, emitowanej we wtorki o 22.45 (raz pokazano ją o 22.10), “Misji” w grupie 4+ wynosi 10,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W tym czasie liderem rynku jest telewizja TVN, nadająca “Kubę Wojewódzkiego” i “Usta Usta”, co daje jej 19,38 proc. udziału, drugie miejsce zajmuje TVP 2 (cykl “Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” i “Magazyn Expressu Reporterów”; 17,40 proc.) i Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, film; 14,10 proc.).

W grupie 16-49 udział programu jest jeszcze niższy i wynosi 9,39 proc. Rok temu, w paśmie emisji “Misji”, Jedynka miała 1,31 mln widzów, co dawało jej odpowiednio 13,82 proc. i 12,95 proc. udziału. “Misji” wtedy nie nadawano, bo ówczesny prezes TVP Piotr Farfał wycofał ją wiosną 2009 roku z ramówki. Program wrócił na antenę w lutym br.

“Misję specjalną” oglądają głównie widzowie po 35. roku życia i mieszkańcy małych oraz średnich miast.


Oglądalność “Misji specjalnej" odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+16-49
DataGodz.AMRSHR %SHR %
07-09-201022:45924 52411,43%10,22%
14-09-201022:05930 3378,08%8,94%
21-09-201022:441 207 72014,68%11,31%
28-09-201022:45914 2919,80%7,61%
Średnia 994 65810,71%9,39%


 Widownia konkurencji w czasie emisji magazynu

 Wirtualnemedia.plWszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVN1 799 95419,38%
TVP 21 616 26617,40%
Polsat1 309 91214,10%
TVP 1 – Misja specjalna994 65810,71%


 Profil widowni programu

  Wirtualnemedia.plADH %AFF
PłećMężczyźni49,74%103
 Kobiety50,26%97
Wiek 4-92,05%34
  10-152,41%34
 16 - 192,04%35
 20 - 244,12%50
 25 - 296,34%71
 30 - 347,13%87
 35 - 397,10%100
 40 - 449,13%142
 45 - 499,48%133
 50 - 5411,22%136
 55 - 598,33%110
 60+30,65%157
Wlk. miastaWieś34,77%89
 < 50 tys.30,65%127
 50-100 tys.7,68%90
 100-200 tys.9,21%115
 > 200 tys.17,70%87
ZawódTop management8,08%104
 Pracownicy średniego szczebla17,19%119
 Pracownicy fizyczni i rolnicy21,33%105
 Emeryci37,00%149
 Inni16,39%50
WykształceniePodstawowe48,41%105
 Średnie35,19%119
 Wyższe11,95%104
 Inne4,46%34


 

Dołącz do dyskusji: “Misja specjalna” obniża oglądalność TVP 1

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
z tzw. misją na śmietnik:-(
odpowiedź
User
Widz
He, he. A jak ktoś ogląda w internecie, to jak to zmierzycie, a poza tym jestem z bardzo dużego miasta, fakt po 35 roku, no i wykształcony
odpowiedź
User
Ekwidysanta
"Młodzi, wykształceni, z dużych miast" nie lubią programów zmuszających do myślenia. Wolą wygłupy Szymona Majewskiego, ekscytują się Palikotem. Ot, taki znak czasu. Idolem pokolenia Solidarności był Jacek Kaczmarski, idolem współczesnych "młodych, wykształconych... itp." jest Kuba Wojewódzki.
A TVP, jako telewizja misyjna, nie musi kierować się "oglądalnością".
odpowiedź