„Misja” wspólnym projektem Playera i G.F. Darwin, premiera 22 czerwca

We wtorek, 22 czerwca do oferty Playera trafi nowa fabularyzowana miniseria „Misja”. Jest to wspólny projekt Playera i Grupy Filmowej Darwina, w którym występują Anna Stela, Jan Jurkowski, Julia Wyszyńska, Marek Hucz i Paweł Mitrowski.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Misja” wspólnym projektem Playera i G.F. Darwin, premiera 22 czerwca

Akcja „Misji” osadzona jest w międzynarodowej bazy kosmicznej w 2060 roku. Komediowa produkcja Player Oryginal przedstawiać będzie losy 5-osobowej załogi polskiej podstacji nr 15. W rolach tych pojawią się: występują Anna Stela, Jan Jurkowski, Julia Wyszyńska, Marek Hucz i Paweł Mitrowski.

Oprócz powyższej obsady w każdym odcinku gościnnie pojawiać się będą nowi aktorzy, w pierwszym widzowie zobaczą Joannę Brodzik i Hannę Śleszyńską.

Pierwszy sezon „Misji” składać się będzie z 10 odcinków i trafi do biblioteki Player.pl we wtorek, 22 czerwca. Odcinki będą udostępniane w tygodniowych odstępach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/one-night-squad-uczestnicy-opinie-gdzie-ogladac-tvn7-player-pl,7170191056984193a ##

W kwietniu br. serwis Player.pl odwiedziło 3,68 mln internautów, zapewniając 12,6 proc. zasięgu. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"